FAQ
FAQ
KLANTACCOUNT AANMAKEN/WIJZIGEN
Om bestellingen te plaatsen via TJAPAS heb je een klantaccount nodig. Een account is eenvoudig aan te maken onder de sectie Klant Worden, vul je (bedrijfs)gegevens in en welkom bij Tjapas! Klant worden? Klik hier om een account aan te maken!
Voor het aanmaken van een klantaccount zijn een aantal dingen nodig. Je persoonlijke informatie en de informatie van een KvK geregistreerd bedrijf zijn het allerbelangrijkst, een voorliefde voor lekker snacken is een mooie bijkomst.
Klik op je accountnaam en ga naar adressen bekijken. Hier kan je alle nodige wijzigingen doorgeven. Als je klaar bent, klik dan nog even op Adres Bijwerken zodat de wijzigingen goed worden opgeslagen!
BESTELLEN EN BEZORGING
Je hebt meerdere opties om te bestellen!
Optie 1: Ga naar onze website www.tjapas.nl. Log in op je klant account, selecteer de producten die je wilt bestellen en rond de bestelling af via het winkelmandje. Je producten zijn onderweg!
Optie 2: Je kunt ook eenvoudig via WhatsApp bestellen door ons een berichtje te sturen met je bestelling en bedrijfsnaam naar +31653620464. Zorg er wel voor dat je eerst een klant account hebt aangemaakt, zodat we de bestelling met het juiste adres kunnen verbinden en Tjapas je de beste service kan bieden!
Absoluut! Voordat je je eerste bestelling plaatst, kan je een proef doos aanvragen. Deze doos bevat ons volledige assortiment, Dit kan zijn in de vorm van een fysieke proeverij waarbij iemand van ons team langs zal komen of er wordt een proefdoos opgestuurd, deze doos bevat ons volledige assortiment zodat je eerst kan proeven voordat je besteld! Klik hier om een proefdoos aan te vragen!
Het minimale bestelbedrag bedraagt 100 euro.
We bezorgen van maandag tot en met zaterdag. Op zondag leveren we niet. Bestellingen die op zaterdag worden geplaatst, worden op zijn vroegst op maandag geleverd. Bij het plaatsen van een bestelling geven we je de drie eerstvolgende bezorgopties als suggestie waaruit je kunt kiezen.
Als je je bestelling de volgende dag wilt ontvangen, moet je deze voor een specifieke tijd plaatsen, afhankelijk van je regio. Voor de regio Amsterdam geldt: als je vóór 09.00 uur bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog bezorgd. Voor alle andere regio's geldt: als je vóór 14.00 uur bestelt, ontvang je de bestelling de volgende dag!
Als er iets mis is gegaan met je bestelling, geen zorgen! Neem gewoon even contact op met onze klantenservice, geef ons een belletje of stuur ons een berichtje, en we zullen direct aan de slag gaan om dit snel voor je op te lossen.
BETALING EN FACTURATIE
Je ontvangt een factuur met alle benodigde betalingsinformatie. Het te betalen bedrag kun je overmaken naar de opgegeven rekening. Deze factuur wordt verzonden naar het e-mailadres dat is opgegeven als factuuradres.
De betalingstermijn voor de factuur bedraagt 14 dagen. Je hebt dus twee weken de tijd om de betaling te voldoen na ontvangst van de factuur.
ONZE PRODUCTEN
Momenteel hebben we een assortiment van maar liefst 25 heerlijke snacks, waaronder opties met vlees, vis, vegetarische, en vegan producten!
We begrijpen het belang van allergeneninformatie. Daarom vermelden we alle allergenen bij elk product onder het kopje 'Ingrediënten'. Hier vind je niet alleen de ingrediëntenlijst, maar ook de bijbehorende allergenenlijst.
Zeker weten! Op het moment is Risottini ons enige volledig eigen product, maar er komt binnenkort meer aan dus stay tuned!
OVER TJAPAS
Uit de schoolbanken startten wij Risottini. Deze producten leverden wij aan de Horeca via alle Nederlandse groothandels, Belgische groothandels en onze eigen webwinkel. Steeds vaker kregen wij de vraag of we ook andere producten hebben. Nu hebben we de stoute schoenen aangetrokken en bieden met TJAPAS een breed assortiment aan. Wij dagen de HORECA uit om hun gasten te blijven verrassen met coole snacks, nieuwe doelgroepen aan te spreken met vernieuwende merken én een eerlijke prijs / kwaliteit aan te bieden over de gehele borrelkaart!
Naast onze reguliere snack leveringen hebben we ook een coole foodtruck in de vorm van een Piaggio voor speciale evenementen. Als dit je aanspreekt, stuur dan een e-mail naar hello@tjapas.nl met je voorstel. Laten we bespreken hoe we elkaar kunnen helpen om jouw evenement nog specialer te maken!
CONTACT
Mocht je na het lezen van de FAQ nog steeds een vraag voor ons hebben, neem dan gerust contact met ons op! Wij helpen je graag verder. Contact opnemen kan via hello@tjapas.nl of +31653620464 .